19 Eylül 2005

Halka'nın Laneti

Geçenlerde elime Halka 2 filminin DVD'sini geçirmiştim, eve gidince DVD'yi full-ripleyiverdim.

Halka filmini bilirsiniz: filmde izleyeni 1 hafta sonra öldüren bir kaset etrafında gelişiyor olaylar; ve bu kişiler 1 hafta süreyle garip görüntüler, halüsinasyonlar görüyorlar, 1 hafta sonunda ise *gulp* nalları dikiyolar.

Şimdi bunu niye mi paylaşmak istedim? Halka 2'nin DVD'sini ripledikten sonraki günlerde sokakta ne zaman bir CD/DVD falan filan satan yerin önünden geçsem camdan içeri baktığımda Halka'yı görüyorum. Yoksa, yoksa, yoksa bende mi? Yoksa DVD'nin başında gösterilen yasal uyarıyı takmadığım için ben de mi bu lanetin etkisi altına girdim? Ben de mi başladım halka halüsinasyonları görmeye? Ve gariptir ki hala da görmeye devam ediyorum, 1 haftadan fazla süredir...

Biri beni kurtarsın! Bu filmi birine izletmem lazım!

Hiç yorum yok: