14 Mayıs 2006

V. Linux Ve Özgür Yazılım Şenliği - İzlenimler

4 gün süren şenlik bugün sona erdi. Şenlik ile ilgili tarafımca yapılabilecek yorumlar:

Şenlikte görev alan gönüllü penguenlerden birisi olarak yeri geldi kısa süreliğine salon görevlisi oldum, yeri geldi Sinan ile birlikte internet kafede kullanıcılara yardımcı olmaya çalıştık... Hele de o küçükler yok muydu En sonunda da kapanış töreninde gönüllü penguenlere verilen teşekkür belgelerinden aldım

Şenliğin son günü düzenlenmesi planlanan Nesneye Yönelik Programlama seminerlerinin konuşmacının yurt dışında olması sebebiyle iptal edilmesi kötü oldu...

Katıldığım seminerlerin bazıları: Linux'un Performansını Arttırmak, Firefox ile Web'i Yeniden Keşfedin (izletilen videolar harika idi ), KDE 4'ün yenilikleri, Pardus Geliştiricileri Paneli...

Son gün katıldığım Street Fighter oyun turnuvasında 1. oldum

Sonuç olarak, geçen seneye oranla biraz durgun da olsa yine de keyifli bir 4 gün geçirmiş oldum. Gelecek seneyi iple çekiyorum

Sinan'a not: Abicim biz yine LKD üyesi olmayı unuttuk ya?

Hiç yorum yok: