07 Mayıs 2007

Ve Şenlik Biter...

Dün öğleden sonraki yoğunluktan dolayı 4. günü tamamlayamadım; şimdi:

• Dün Şenlik-ÇG mail listesine deneme amaçlı "1...2...3..." diye mail atmıştım. Tamam güzel, deneme sonuçları pozitif döndü. Yalnız, diğer Şenlik-ÇG üyeleri de bu maile "4...5...6..." diye sayılar yetiştirmeye başladı, sanırım en son 42'de idik

Bunun üzerine düşünüldü ki, bu sayılar arasında bir çekiliş olsun, bir kişiye ödül verilsin. Çekiliş ve ödül işlemleri kapanış töreninde gerçekleştirildi, 42/3 = 14 kişi arasında ödülü kazanan Sinan oldu ("Bu ödülü kazanabilmek için çok çalıştım!")

• Süper eğlenceli bir Frozen Bubble turnuvası gerçekleştirildi, öyle ki bütün herkes kapanış töreni için A salonuna gitmişken dışarda hala turnuvanın final maçı -devlerin çekişmesi- devam ediyordu.

• Frozen Bubble turnuvasında benim de içinde olduğum 4. Grup hakkındaki yorumlar: "herkes harika oynuyor", "bu gruptaki diskalifiye olan oyunculara da mansiyon ödülü verilmeli", "adam doğaçlama yapıyor baksana", "adam chain reaction için dünyaya gelmiş", "iğne deliğinden iplik geçirir gibi topu attı oraya" ....

• Ve ayrıca, Didem Kamoy'un FB302 kodlu bir ders verdiğini öğrendik


Şenlik için geçirdiğim bu 5 gün harika idi. Şenlik görevlerimi yapmış olmak, katıldığım seminerlerden birşeyler öğrenebilmiş olmak, şenlik alanına gelen arkadaşlarım & hocalarım, yeni tanıştığım insanlar, bu insanlar ile birlikte geçirdiğim saatler; herşey büyük bir mutluluk kaynağı idi benim için

Seneye 7. Linux ve Özgür Yazılım Şenliği'ne gidiyoruz ey ahali haydi!

Hiç yorum yok: