23 Ocak 2009

Windows 7 Maceram

Heyecanlı, meraklı Windows fanatikleri gibi yaptım ben de; merak ettim neymiş bu Windows 7. Harddisk'lerimi ağlatmamak için kendisini yeni oluşturduğum bir sanal makineye kurdum, kurcalamaya başladım.

İşte o anı ölümsüzleştiren ekran görüntüleri:

İlk resim serbest bir çalışma. İkincisi ise OpenGL'i hor görüp Aero'yu açtırmayan Windows 7'ye inat şeffaflaşabilen balonlarımın hikayesini anlatıyor.


Şimdi ben birkaç şeyi merak ediyorum: herkes bir beta sürümü görüp "aaa ooo süpeeer" diyor iyi güzel de; yarın bunun final sürümü çıkınca Vista gibi bunun da "Home Basic", "Business", "Ultimate" gibi farklı sürümleri olacak. Beta'yı kullanıp alacağı yeni bilgisayarda tüyleri yolunmuş kuşa benzeyen "Home Basic" gören bir adam ne diyecek?

Makyaja aldanıp masaüstünde video oynatmayı çok harika birşey olarak düşünüp, 3-5 arkadaşına hava atmak isteyen müstakbel "Ultimate" kullanıcısı bu sefer kaç yüz dolar ödemeye mahkum bırakılacak?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu office 2007nin mantığını sevmişler anlaşılan biz bunu herbiyerde kullanabiliriz paintte bile demişler.

Sonra böylece yeni windows çıkmış...

Bi kere de teknik detaylarıyla tanıtım yapsalar. Göze hitap eden şeylerin reklamını yapıyorlar da bir de bilgisayara hitap eden ne yapmışlar görsek değil mi?

Sahi sen bişey farkettin mi :D

Volkan dedi ki...

Akşam bi de ben mi kurup denesem şu yeni windowsu?? bu kadar anlatıyolar, çok hızlı çok stabil falan filan merak ettim dogrusu :p ulan şimdi bu windows donanımızı da begenmez :D

ZX dedi ki...

Farkettiğim şey yeni taskbar'da KDE'deki Kicker ve Mac OS X'teki Dock'a özenilmiş olması.

Dock: Kısayollar ile çalışan uygulamalar aynı simge altında toplanıyor.

Kicker: Taskbar üzerinde kibar kibar dizilmiş koca koca simgeler.