03 Mayıs 2007

Şenlik'in 1. Günü

Önceki gece 04:00'da yatmıştım, eh sizce sabah 07:00'da kalkabilir mi insan bu durumda? Kalkamaz tabii, ancak "tamam kalktım kalktım" diyip rüyasında kalktığını görür

Aradaki dakikalar nasıl geçti hatırlayamıyorum, sanırım giyinip evden çıkmıştım bir ara. Kesin bildiğim birşey varsa, önceki gece konuşulduğu gibi 08:30'da şenlik alanında buldum kendimi.

Önceki akşamdan şenlik boyunca seminer verilecek salonların birisine yığılan bütün eşyaları şenlik süresince bize ayrılan depoya taşıdıktan sonra biraz vakit geçirdik, başladık salon görevimize. Hem görevli olduğum salondaki seminerleri izledim, hem de katılımcı sayısı falan gibi istatistiklere baktım falan.

Katıldığım seminerlerden Gökmen Göksel'in sunduğu "Python ve Web 2.0" semineri harika idi; hem içerik olarak, hem de katılımcı sayısı olarak (100 kişi!)

Yazayım katıldıklarımı:
• Pardus Projesininin Anatomisi - Ekin Meroğlu
• Python ve Web 2.0 - Gökmen Göksel
• Penguen Çalışma Grubu Toplantısı
• Java programcıları için Pardus - Mehmet D. Akın

Akşam eve döndüğümde ise başım yoğun uykusuzluktan dolayı mahvolmuş durumdaydı. Sanırım geçici hafıza kaybı oluşmuş, sabah uyandığımda kendimi yatakta bulmuştum.

Hiç yorum yok: